The posts in this blog are in german and english.

Donnerstag, 10. August 2017

Scrapbook-Layout "Beware".

Hallo ihr Lieben,
ich möchte euch mein weiteres Layout, das ich mit der Amy Tangerine Hustle and Heart Kollektion gescrappt habe, zeigen
Ich wurde dieses Mal auch von dem schönen Designpapier, das mit dem Tiger-Design, inspiriert.
Es passte perfekt zu meinem Foto eines weißen Tigers.

Hi everyone.
Today I want to share with you another layout that I made using Amy Tangerine Hustle & Heart collection.
This time I was also inspired by the beautiful patterned paper with tiger design from this collection. It fits perfect to my photo of the white tiger that I took.



Wie beim letzten Layout, habe ich die Blumen hier auch ausgeschnitten.
Ich hatte richtig viel Spaß mit dieser Kollektion zu scrappen. Vielen Dank an Scrapbookwerkstatt dafür.

Just like my last layout, I also done a lot of fussy cutting here.
I have a lot of fun working with this collection.
Thank you so much to Scrapbook Werkstatt.










Damit ihr wisst wie ich dieses Layout zusammengesetzt habe, habe ich für Euch ein Prozessvideo vorbereitet.
Ich wünsche euch viel Spass beim Anschauen
Vielen Dank für’s Vorbeikommen und bis bald.

If you would like to watch how I created this layout, Please enjoy to watch this process video.
Thank you so much for visiting my blog and see you soon.
Have a nice day.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti