The posts in this blog are in german and english.

Dienstag, 1. März 2016

Ein Ostergruß.

Hallo ihr Lieben,
heute bei Fairy Tale, fängt die nächste Challenge, mit dem Thema "Formkarten", an.
Die Mitglieder des Designteams wurde dieses Mal vom Peppercus Design gesponsert.
Es heißt, wir durften von ein paar Free-Digis, die sie uns zur Verfügung gestellt haben, ein aussuchen und verwenden.
Und passend zu meinem Digi-Auswahl habe ich eine Karte in Eiform kreiert.

Hi everyone.
Today, over Fairy Tale blog, started a new challenge. Our inspiration for you is to create a shaped card.
This time,the design team members were sponsored by Peppercus Design.
It means, we are allowed to choose one of their Digi-Stamps for free to use on our project.
To complete the challenge, I chose the egg form for my shaped card.



Ich hoffe, es gefällt Euch und ich würde mich freuen, wenn ihr mitspielen könntet.
Vielen Dank für's Vorbeischauen. 

I hope you like it and I also hope that you could find a time to play with us.
Thank you for visiting my blog.

Materialliste:
Papier: American Crafts, Studio Calico.
Digistamp: Peppercus Design.
Washi Tape: Depot.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and for your time to write me a comment. I really appreciate it :)
Love
Tanti